«ԱՄԵՐԻԱԲԱՆԿ» ՓԲԸ-Ի՝ ԿՈՂՄԻՑ ՆԵՐԴՐՎԱԾ ԱՆՇԱՐԺ ԳՈՒՅՔԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՐԹԱԿՈՒՄ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԷՋԻ ԲԱՑՄԱՆ ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

Ընդունվել է Բանկի Տնօրինության 21․01․2022թ. թիվ 02/11/22 որոշմամբ, ընթացիկ խմբագրությունը` 12.03.2025թ. թիվ 01/08/25 Տնօրինության որոշմամբ և ուժի մեջ է ներքևում նշված ամսաթվից:

1. Ընդհանուր դրույթներ
1.1. Սույն կանոններով (այսուհետ` Կանոններ) կարգավորում են «Ամերիաբանկ» ՓԲԸ (այսուհետ՝ Բանկ)՝ անշարժ գույքերի կառավարման հարթակում 1 (այսուհետ` հարթակ) հաճախորդների կողմից անձնական էջի ստեղծման, սպասարկման և օգտագործման կանոնները, ինչպես նաև անձնական էջի միջոցով ծառայություններից օգտվելու հետ կապված իրավահարաբերությունները:
1.2. Կանոնների իմաստով հաճախորդ է համարվում Հարթակում անձնական էջ ստեղծող կամ անձնական էջ ունեցող ֆիզիկական անձը:
1.3. «Անձնական էջ» ստեղծելու նպատակով պահանջվող տվյալները լրացնելով և «Ստեղծել» հրահանգը սեղմելով` հաճախորդը դառնում է գրանցված oգտատեր (այսուհետ` օգտատեր) և համաձայնում է գործել Կանոնների շրջանակում:
2. Գրանցված օգտատերերին մատուցվող ծառայություններ
2.1. Գրանցվելով հարթակում և ստեղծելով անձնական էջ` հաճախորդը հնարավորություն է ստանում.
2.1.1. Բանկ ներկայացնելու հարթակում ցուցադրված և առցանց վարկավորման ենթակա անշարժ գույքի ձեռքբերման նպատակով վարկ ստանալու հայտ` ըստ ցանկության ներգրավելով նաև Բանկի կողմից սահմանված պահանջներին բավարարող մեկ համավարկառուի, այդ թվում`
2.1.1.1. Առաջնային շուկայից բնակելի նշանակության անշարժ գույքի ձեռքբերման օնլայն վարկի հայտի ներկայացման շրջանակում՝
• ներկայացնել վարկի ստացման համար անհրաժեշտ տեղեկություններ,
• ստանալ ներկայացված վարկային հայտի վերաբերյալ Բանկի որոշումը
• անցնել առցանց նույնականացում,
• հաստատել վարկային փաթեթը,
• ամրագրել հանդիպում նոտարի հետ գործարքի վերջին փուլի իրականացման նպատակով:
2.1.1.2. Երկրորդային շուկայից բնակելի նշանակության անշարժ գույքի ձեռքբերման օնլայն վարկի հայտի շրջանակում
• ներկայացնել վարկի ստացման համար անհրաժեշտ տեղեկություններ,
• ստանալ ներկայացված վարկային հայտի վերաբերյալ Բանկի որոշումը։
2.1.1.3. Վարկավորման գործընթացի՝ Կանոնների 2.1.1.1 և 2.1.1.2 ենթակետերով սահմանված գործողություններին/ փուլերին հաջորդող մյուս փուլերը, որոնք հնարավոր չէ իրականացնել հարթակով, իրականացվում են առերես (օֆլայն) տարբերակով։
2.1.2. Հարթակում գրանցել անշարժ գույք, ինչպես նաև տեղադրել այդ անշարժ գույքի վաճառքի և/կամ վարձակալության հայտարարություններ, որի շրջանակում
• անցնել առցանց նույնականացում,
• հաստատել անշարժ գույքը Հարթակում գրանցելու հետ կապված Բանկի պայմանները,
• լրացնել անշարժ գույքի վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկություններ,
• Հարթակի պահանջներին բավարարելու դեպքում գրանցել անշարժ գույքը Հարթակում,
• ստանալ և դիտարկել Հարթակում իր կողմից գրանցած անշարժ գույքի պոտենցիալ գնորդի/վարձակալի հարցումները:
3. Անձնական էջի ստեղծում
3.1. Անձնական էջ մուտք գործելու համար անհրաժեշտ է լրացնել անձնական տվյալները և ստեղծել Բանկի կողմից սահմանված անվտանգության նվազագույն պայմաններին բավարարող գաղտնաբառ, որը պետք է պարունակի նվազագույնը 8 նիշ, որոնցից` առնվազն մեկ մեծատառ, մեկ փոքրատառ, մեկ թիվ և մեկ սիմվոլ, այնուհետև նշված էլեկտրոնային հասցեին Բանկի կողմից ուղարկված հղման միջոցով ակտիվացնել անձնական էջը:
3.2. Անձնական տվյալներն են՝
• անուն և ազգանուն` անգլերեն, ինչպես անձը հաստատող փաստաթղթում է,
• էլեկտրոնային փոստի հասցե:
3.3. Հարթակում կատարվող գործողությունների համար հաճախորդի հետ հաղորդակցման նպատակով հիմք են ընդունվում անձնական էջում լրացված էլեկտրոնային փոստի հասցեն և բջջային հեռախոսահամարը: Խնդրում ենք լինել ուշադիր, քանի որ սխալ կամ այլ անձի պատկանող հաղորդակցման վերոնշյալ տվյալները մուտքագրելու կամ դրանցից որևէ մեկը հիմք ընդունելու արդյունքում հաճախորդի վերաբերյալ կամ հաճախորդին ուղղված տեղեկությունը կարող է հասանելի դառնալ այլ անձանց, ինչի համար Բանկը որևէ պատասխանատվություն չի կրում:
3.4. Անձնական էջում «Հաջորդ», «Հաստատում», «Ուղարկել Բանկ» հրահանգների տրամադրմամբ հաճախորդը հաստատում է և էլեկտրոնային եղանակով ներկայացնում է համապատասխան հայտեր` հաստատելով այդ գործարքներով պարտավորված լինելու իր համաձայնությունը և մտադրությունը: Հաճախորդի համաձայնությունը և մտադրությունը մասնավորապես վերաբերում է բոլոր այն գործողություններին և գրառումներին, որոնք վերջինս կատարում է անձնական էջում
4. Անձնական էջի օգտագործում
4.1. Անձնական էջ մուտք գործելու համար անհրաժեշտ է լրացնել հարթակում գրանցվելիս նշած էլ. հասցեն և գաղտնաբառը։ Գաղտնաբառը մոռանալու կամ փոխելու անհրաժեշտության դեպքում համապատասխան հրահանգի տրամադրումից հետո անհրաժեշտ է հետևել էլեկտրոնային հասցեին ուղարկված հաղորդագրության մեջ նշված գործողություններին
4.2. Հաճախորդը պատասխանատվություն է կրում անձնական էջում գործողությունների իսկության, ամբողջականության, արժանահավատության և դրանից բխող հետևանքների համար: Հաճախորդի կողմից անձնական էջում կատարվող գործողությունները Բանկի կողմից դիտարկվելու են որպես հաճախորդի կամքի ուղղակի և իրական արտահայտում: Բանկը պատասխանատվություն չի կրում հաճախորդի կողմից կատարված տպագրական և այլ սխալների համար:
4.3. Գրանցվելով հարթակում` հաճախորդը պարտավորվում է՝՝
4.3.1. պահպանել անձնական էջ մուտք գործելու համար անհրաժեշտ տեղեկությունների գաղտնիությունը, չհրապարակել կամ երրորդ անձանց որևէ կերպ հայտնի չդարձնել անձնական էջի բացման և շահագործման համար օգտագործվող իր գաղտնաբառերը և այլ տվյալներ կամ կատարել գործողություններ, որոնք կարող են հանգեցնել այդպիսի տվյալները երրորդ անձանց հայտնի դառնալուն,
4.3.2. Բանկին անհապաղ հայտնել համապատասխան լիազորություն չունեցող անձանց կողմից իր անձնական էջ մուտք գործելու կամ նման փորձի մասին և/կամ իր անձնական էջի միջոցով գործարք կատարելու կամ նման փորձի մասին,
4.3.3 հատուցել Բանկի բոլոր այն ծախսերը, կորուստներն ու վնասները, որոնք առաջացել են իր կողմից պայմանագրային պարտավորությունները և/կամ Կանոններով սահմանված պարտավորությունները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու և/կամ Բանկի կողմից հաճախորդի անձնական էջի միջոցով ստացված ցանկացած հանձնարարական կատարելու արդյունքում:
4.4. Բանկն իրավունք ունի՝
4.4.1. միակողմանիորեն փոխելու հաճախորդի անձնական էջի միջոցով մատուցվող ծառայությունները և/կամ դրանց մատուցման ձևը և/կամ կարգը կամ դադարեցնելու մատուցվող ծառայությունները՝ ծանուցելով հաճախորդին անձամբ կամ հրապարակելով այդ մասին իր ինտերնետային կայքէջում,
4.4.2. սեփական նախաձեռնությամբ ժամանակավորապես, ամբողջովին կամ մասամբ դադարեցնելու հաճախորդի անձնական էջի միջոցով ծառայությունների մատուցումը՝ համակարգի տեխնիկական սպասարկում իրականացնելու կամ վերջինիս անվտանգությունը, հուսալիությունը և անխափան աշխատանքն ապահովելու նկատառումներով: Ընդ որում, նշվածը չի կարող Բանկի համար պարտականություն հանդիսանալ և ըստ այդմ, սույն կետում նշված հիմքերից ցանկացածի հիման վրա Բանկի կողմից հաճախորդի անձնական էջի միջոցով ծառայությունների մատուցումը ժամանակավորապես, ամբողջովին կամ մասամբ չդադարեցնելու դեպքում վրա հասած հետևանքների համար Բանկը որևէ պատասխանատվություն չի կրում,
4.4.3. կասեցնելու կամ դադարեցնելու հաճախորդի անձնական էջի օգտագործումը Կանոնների խախտմամբ այն օգտագործվելու դեպքում, ինչպես նաև այն դեպքում, երբ Բանկը հիմքեր ունի ենթադրելու, որ հաճախորդի անձնական էջն օգտագործվում է երրորդ անձանց կողմից: Ընդ որում, նշվածը չի կարող Բանկի համար պարտականություն հանդիսանալ և ըստ այդմ, սույն կետում նշված հիմքերից ցանկացածի հիման վրա հաճախորդի անձնական էջը չկասեցնելու կամ չդադարեցնելու դեպքում վրա հասած հետևանքների համար Բանկը որևէ պատասխանատվություն չի կրում,
4.4.4. փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման կանխարգելման և ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված այլ նկատառումներից ելնելով՝ չկատարելու հաճախորդի կողմից հաճախորդի անձնական էջի միջոցով ներկայացված հանձնարարականները կամ կասեցնելու դրանց կատարումը, որոնց վավերականությունը և/կամ օրինականությունն ակնհայտ չէ, կամ կիրառելու հաճախորդի անձնական էջի օգտագործման այլ սահմանափակումներ:
5. Վարկային հայտի ներկայացում
5.1. Հարթակի միջոցով վարկային հայտ ներկայացնել հնարավոր է միայն անձնական էջ մուտք գործելուց հետո:
5.2. Անձնական էջ մուտք գործելուց հետո վարկային հայտ ներկայացնելու նպատակով պահանջվող այլ տվյալներն են`
5.3. Բջջային հեռախոսահամարի վավերացման նպատակով Հարթակում նշված բջջային հեռախոսահամարին ուղարկվում է մեկանգամյա օգտագործման գաղտնաբառ (OTP), որն անհրաժեշտ է մուտքագրել Հարթակում:
• հանրային ծառայությունների համարանիշ (սոցիալական քարտի համար),
• անձը հաստատող փաստաթղթի տեսակ և համար,
• բջջային հեռախոսահամար:
6. Այլ օգտատիրոջ կողմից ամրագրված գույքի ապաամրագրման վերաբերյալ տեղեկատվության ստացում
6.1. Այն դեպքում, երբ հաճախորդին հետաքրքրող անշարժ գույքն արդեն ամրագրված է այլ օգտատիրոջ կողմից, անշարժ գույքի ապաամրագրման վերաբերյալ տեղեկատվության ստացման նպատակով անհրաժեշտ է ընտրել 11RBD RL 72-06-01, Խմբ․3 Ուժի մեջ է 24.03.2025թ-ից անշարժ գույքը և կատարել «Տեղեկացնել» հրահանգը, որից հետո հաճախորդին հետաքրքրող գույքի ապաամրագրման դեպքում հաճախորդը անձնական էջում կստանա այդ մասին հաղորդագրություն:
7. Հարթակում Անշարժ գույքի գրանցում
7.1. Հարթակում անշարժ գույքի գրանցման, ինչպես նաև վաճառքի/վարձակալության հայտարարության տեղադրման համար հարկավոր է մուտք գործել անձնական էջ: Անշարժ գույքի գրանցման համար պահանջվող անհրաժեշտ տվյալներն են`
• Անձը հաստատող փաստաթղթի տեսակ և համար,
• Հանրային ծառայությունների համարանիշ (սոցիալական քարտի համար),
• Բջջային հեռախոսահամար,
• Անշարժ գույքի վերաբերյալ տեղեկատվություն (Հարթակի կողմից պահանջվող):
7.2. Բջջային հեռախոսահամարի վավերացման նպատակով Հարթակում նշված բջջային հեռախոսահամարին ուղարկվում է մեկանգամյա օգտագործման գաղտնաբառ (OTP), որն անհրաժեշտ է մուտքագրել Հարթակում:
8. Այլ պայմաններ
8.1. Բանկի կողմից հաճախորդի անձնական էջի (profile) վրա կարող են տեղադրվել Բանկի կամ վերջինիս հետ համագործակցող Բանկի ապրանքային նշանը, ֆիրմային անվանումը և հեղինակային իրավունքով պաշտպանվող այլ տարբերանշաններ, որոնք պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ և միջազգային պայմանագրերով, և դրանց ապօրինի օգտագործումը կարող է հանգեցնել հաճախորդի նկատմամբ պատասխանատվության միջոցների կիրառման:
8.2. Հաճախորդը տալիս է համաձայնություն առ այն, որ իր կողմից Բանկին տրամադրված տեղեկատվությունը, բիոմետրիկ տվյալները, նկարները, իր վերաբերյալ Բանկին հայտնի դարձած տեղեկատվությունը Բանկը կարող է մշակել, ձայնագրել, պահպանել և օգտագործել հաճախորդի և Բանկի միջև իրավահարաբերություններ ձևավորելու, այդ իրավահարաբերությունների վերաբերյալ որոշումներ կայացնելու համար, ինչպես նաև անհրաժեշտության դեպքում փոխանցել Բանկի հետ համագործակցող` Հարթակի տեխնիկական սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններին` համաձայն ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված պահանջների:
8.3. ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսած իրավական հիմքերի առկայության դեպքում հաճախորդի` Հարթակին տրամադրված անձնական տվյալների ուղղման, ոչնչացման և/կամ մշակման դադարեցման վերաբերյալ հաճախորդի գրավոր դիմումը Բանկի կողմից դիտարկվում և ընթացք է տրվում ՀՀ օրենսդրությամբ և/կամ Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված կարգով և ժամկետներում:
8.4. ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսած իրավական հիմքերի առկայության դեպքում Հաճախորդը ցանկացած պահի կարող է Բանկին ներկայացնել գրավոր պահանջ` Բանկի կողմից իր անձնական տվյալները ստանալու, մշակելու, պահպանելու, օգտագործելու և սույն փաստաթղթով տրամադրված իր մնացած համաձայնություն(ներ)ը հետ կանչելու վերաբերյալ, որը Բանկի կողմից դիտարկվում և ընթացք է տրվում ՀՀ օրենսդրությամբ և/կամ Բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված կարգով և ժամկետներում: Հաճախորդը տեղեկացված է նաև, որ համաձայնությունը հետ կանչելու դեպքում կարող է սահմանափակվել և(կամ) դադարեցվել Բանկի կողմից Հաճախորդին ծառայությունների մատուցումը:
8.5. Գրանցվելով հարթակում և Կանոններին համաձայնություն տալով` հաճախորդը համաձայնում է փոխհատուցել Բանկի կրած վնասներն անձնական էջը ոչ պատշաճ օգտագործելու և/կամ Կանոնների խախտման, ինչպես նաև Կանոններով ամրագրված այլ դեպքերում։
8.6. Կանոններին համաձայնություն տալը Բանկի համար չի առաջացնում վարկ տրամադրելու կամ այլ ծառայություն մատուցելու պարտավորություն:
8.7. Կանոններն ուժի մեջ են մտնում դրանց վերաբերյալ հաճախորդի համաձայնության տրամադրման պահից: Կանոնների փոփոխություններն ուժի մեջ են մտնում այդ մասին ծանուցելու պահից, այդ թվում` փոփոխությունները Բանկի ինտերնետային կայքում հրապարակելուց հետո:
8.8. Գրանցվելով հարթակում և Կանոններին համաձայնություն տալով` հաճախորդը համաձայնում է, որպեսզի Բանկը հարթակում գրանցվելու շրջանակում, ինչպես նաև անձնական էջով հաճախորդի կողմից տրամադրված անձնական տվյալները տրամադրի կամ այլ կերպ հասանելի դարձնի իր հետ համագործակցող 3-րդ կողմին հարթակի գործունեության ապահովման և առաջխաղացման նպատակով:
8.9 Գրանցվելով հարթակում և Կանոններին համաձայնություն տալով` հաճախորդը համաձայնում է, որպեսզի Բանկը վերջինիս հետ համագործակցող 3-րդ անձանց, այդ թվում՝ կառուցապատողին/կառուցապատող ընկերություններին, անշարժ գույքի գործակալներին/գործակալական ընկերություններին, ումից/ում միջոցով հաճախորդը ցանկանում է ձեռք բերել հարթակում ցուցադրված անշարժ գույք, տրամադրի հաճախորդի կողմից հարթակում գրանցված անշարժ գույքի ձեռքբերման նպատակով վարկ ստանալու վերաբերյալ հայտ ներկայացնելու, նշված հայտի ընթացքի և փուլերի վերաբերյալ տեղեկատվություն` 3-րդ անձի կողմից իր հետ պլանավորվող պոտենցիալ գործարքի ընթացքին հետևելու և իր գործունեությունը պլանավորելու նպատակով: